یک برنامه+جواب دوستان+یک درخواست

با سلام به همه دوستان عزیز و تشکر از کسانی که نظر میدهند.
از سینای عزیز تشکر میکنم و همچنین سارا خانوم که گفته بودن که میتوانن برای وبلاگ مطلب بفرستن که من هم از این کار استقبال میکنم و خوشحال میشم و ممنون از همه دوستان که به فکر بهتر شدن مطالب وبلاگ عمومی هستند.
و اما یک درخواست:با توجه به اینکه من دانشجو هستم و ممکن است در ترم جدید نتوانم زود به زود وبلاگ رو آپدیت کنم میخواستم اگر کسی تمایل به کار وبلاگ نویسی دارد در قسمت نظرات به من اعلام کند تا با کمک هم وبلاگ عمومی را آپدیت کنیم.منتظر نظراتتون هستم.

 و اما یک برنامه:
شما پس از پاک کردن فایلها از روی سیستم هیچوقت به از بین رفتن کامل آنها اطمینان نکنید چون جائی بین سکتورها قابل بازیافت هستند.حالا با این برنامه شما از پاک کردن فایلها مطمئن شوید...


حجم : 0.160  مگابایت
Download
Crack

نظرات 4 + ارسال نظر
x girl سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ب.ظ

mahshare in sitet, bavar kon faghat man too kafe in siavasham, bab agha ehsan siavasho kamel kon dige

* سمیراااااااااا جووووووووووون * چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ http://baaghali.blogsky.com

یه سلام خیلی کمرنگ یعنی هر چی غیر آشتی
نمیشد اول می گفتی یه کمم دوسم نداشتی؟
زیادم فرقی نداره اصل اینه که بی وفایی
نمی خوام چیزی بدونم حتی اینکه تو کجایی
از تو کمتر گله دارم، از خودم دارم شکایت
نتونست بگذره با تو از رو مرز بی نهایت
دوباره رفتم تو فکر لیلی و سراغ مجنون
هر چی زود بیاد به دستت، زود میره از پیشت آسون
شایدم کاری نکردی، ساقه من شکنندس
اینکه با سرما نسازه، تقصیر خود پرندس
تقصیر تو که نبوده، من به دردت نمی خوردم
تو رو هم مثل بقیه، دس سرنوشت سپردم
----------------------

سلام ناز نازیه من
مرسی اومدی
من آپم
یه سر نمیزنی ( گریه )

محمد پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
من حاظرم در اداره ی سایت به تو کمک کنم
باتشکر

سینا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.mrs0019.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری اگه بخوای میتونم برای همکاری تو وببلاگت بهت کمک کنم . مطمینم اینکار برای هردومون یه مزایایی داره.
جوابتو به پست الکترونیکی من بفرست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد