آلبوم جدید سیاوش قمیشی+یک کلیپ تصویری از گوگوش از آلبوم جدیدش

اینم آلبوم جدید سیاوش که هر آهنگ حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه است که تا چند روز دیگه این آلبوم رو بصورت کامل برای دانلود میزارم که دانلود کنید.واقعا آلبوم محشریه.امیدوارم گوش کنید و لذت ببرید.تقدیم به همه دوستان عزیز
 
tak-music.tk

 1-Boosaye Baad
 2-Garye Kon

 3-Panjereh
 4-Tassavore Kon

 5-Mahboobaye Shab

 6-Hanooz
 7-Yaade Man Baash
 8-Boosaye Baad (Club Mix)

و این هم یک کلیپ تصویری از جدیدترین آلبوم گوگوش به نام manifest یعنی زنده باد زندگی

 
نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:38 ب.ظ http://fereshtehasemoni3.blogfa.com/

سلام
مرسی از اهنگها و کلیپ راستی من ادرس وبلا گم عوض شده یک سری به من بزن.
یک چیزه دیگه من لینکتو میزارم تو وبلاگ جدیدم.
یا او

سارا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام اقا احسان اهنگها حرف نداشت ممنون امید وارم در همه مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی واقعا خوشحال شدم وقتی اهنگای سیاوش و دیدم خداحافظ

بهمن یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ب.ظ

بابا ایول وبلاگت حرف نداشت دستت درد نکنه من میدونم این نظرا چقدر روت تاثیر داره

وحید شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
من دوست جوادم
از سایت خوبتون دیدن کردم
آهنگهای سیاوش نصفه نیمن یا شاید من نمیتونم اونارو درست دانلود کنم
لطفا اگه امکان داشته باشه آهنگ جدید سیاوش قمیشی و شادمهر رو ایمیل کنین
بازم از دست اندر کارای سایتتون تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد