معرفی نرم افزار

با سلام به همه دوستان عزیزم و اما برای امروز:

Super Mp3 Recorder Professional یک نرم افزار ضبط، پخش و ویرایش بسیار قوی می باشد. این نرم افزار قادر به ضبط صداهای مختلف از جمله موزیک در حال پخش از اینترنت بر روی هارد دیسک شما می باشد. همچنین موزیکهایی که با میکروفن و کلیه نرم افزارهای پخش صوت اجرا می شوند ﴿مانند Windows Media Player، Winamp ، فایلهای Flash و انواع موزیک بازیهای مختلف که در حال پخش هستند﴾ بوسیله نرم افزار فوق قابل ضبط می باشند.این برنامه همچنین به طور اتوماتیک فرمتهایی را که کارت صوتی شما از آن پشتیبانی می کند را پیدا کرده و از بین آنها بهترین فرمت را برای برنامه کاربردی و در حال اجرا انتخاب می کند. در ضمن فایل ضبط شده بوسیله این نرم افزار را می توانید به فرمتهای mp3, .wav, .wma, .vqf and .ogg بر روی هارد خود ذخیره کنید. لینک دانلودش پایینه ، امیدوارم خوشتون بیاد.

Download Super Mp3 Recorder Pro 

خوب دوستان این برنامه هم برای امروز.بابا جان بچه هاتون نظر بدید.      

کرم جدید ویندوز در راه است.

با سلام به همه دوستان عزیزم و اما خبر امروز:

کمتر از 24ساعت پس از کشف حفره بزرگ در ویندوز و ارسال پس دستور آن از سوی مایکروسافت در فهرست ایمیل های باگ تراگ ، اکسپلویتی جدید دیده شد که می تواند به عنوان زنگ خطر برای ورود قریب الوقوع کرمی جدید مانند CodRed (که در ژوئن 2001 آمد) باشد.
کاربری که این اکسپلویت را در فهرست ایمیل های BugTrog ارسال کرده بود گفت روی ویندوز سرور 2000 با سرویس پک 4 که فایروال نداشت امتحان کرده و به نتیجه رسیده است.
به همین علت اگرچه شاید چنین سیستمی آن هم روی ورک استیشن دچار آسیب باشد اما کاربران ایکس پی نیز که فایروال شان فعال نیست می توانند درمعرض خطر باشند. اسکات بلیک ، قائم مقام شرکت Bindview در این باره گفت : راهبران به هوش باشند که خطر در کمین آنهاست و بهتر است هر چه سریع تر، با به روزرسانی ویندوزشان و فعال کردن فایروال خطر احتمالی را خنثی کنند.
خوب دوستان این هم خبر امروز نظر یادتون نره.

پپسی بخورید ، موسیقی گوش دهید !

با سلام به همه دوستان اما خبر جالب امروز:

رقابت جالبی میان دو غول غذایی آمریکا در گرفته است . شرکت مکدونالد اقدام به عقد قراردادی با Itunes شرکت اپل کرده است که پیش از این توسط شرکت پپسی بسته شده بود .
شرکت مکدونالد طی قراردادی با Itunes شرکت اپل و پس از آنکه متوجه شد شرکت پپسی 100 میلیون فایل موسیقی در اختیار مشتریان خود می‌‌گذارد اعلام کرد به مشتریان خود یک میلیارد فایل موسیقی خواهد داد .
به گزارش نیویورک پست ، هر دو شرکت نوشابه ساز و عرضه کننده غذای فوری بابت قرارداد خود با شرکت Apple جهت هر موزیک 99 سنت پرداخت می‌‌کنند .
شرکت مکدونالد اعلام کرده که خدمات خود را علاوه بر موسیقی در زمینه‌های ورزشی سرگرمی و تفریحی نیز گسترش خواهد داد . این در حالی است که شرکت پپسی در خصوص عقد قراردادی در این حد از سوی مکدونالد ، اظهار نظری نکرده است . در حال حاضر عرضه خدمات اینترنتی و کامپیوتری در کنار سایر مقولات بسیار افزایش یافته است .
شرکت مکدونالد پیش از این نیز اعلام کرده بود که به مشتریان خود در عوض خرید ساندویچ اشتراک اینترنت پرسرعت می‌‌دهد . کارشناسان از این موضوع به عنوان رقابتی جذاب برای کاربران نام می‌‌برند .