حضور نرم افزارهای ایرانی در جیتکس

با سلام به همه دوستان عزیزم و اما برای امروز:

سمینار مناقصه پارک IT و نرم افزار تهران در جیتکس برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی ثنارای روز سه شنبه همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه جیتکس و طی هماهنگی های به عمل آمده سمینار مناقصه بین المللی پارک آی تی و نرم افزار تهران توسط دکتر حجت قدیمی مدیر فنی این پروژه برگزارمی شود.
این سمینار با حضور کارشناسان و نمایندگان داخلی و خارجی در اتاق شماره یک ( طبقه اول سالن 5 ) نمایشگاه جیتکس ارایه می شود.
بنا بر این گزارش شرکت های ایران رایانه با نرم افزار مدیریت اطلاعات و اسناد، اندیشه آرا با محصول نرم افزار مدیریت سلامت شخصی ، عصر دانش افزار با با نرم افزار ERP لإ شهرپرداز با نرم افزار سیستم های فروشگاهی ، علم و صنعت با سیستم کنترل حضور و غیاب ، ایران سیستم با نرم افزار ERP ، نرم افزاری پیشگام با نرم افزارهای امنیتی، ارتباطات پیام مشرق با نرم افزارکتابخانه دیجیتال ، پدید پرداز با نرم افزار مدیریت اطلاعات انرژی و هواسیر با نرم افزار مدیریت فرودگاهی در نمایشگاه جیتکس 2003 دوبی حضور دارند.

راستی دوستان یک سری عکس از این نمایشگاه در لینک زیر وجود دارد.تماشا کنید:
عکس هایی ازنمایشگاه جیتکس 2003

راستی نظر یادتون نره.

استفاده از Messenger با اینترنت پروکسی‌دار

با سلام به همه دوستان خوب و عزیزم به دلیل دیر آپدیت کردن وبلاگ از شما دوستان معذرت خواهی میکنم.و اما برای امروز:

شاید تا به حال به این مشکل برخورده باشید که به هنگام استفاده از اینترنت پروکسی دار نتوانید از یاهو مسنجر استفاده کنید. وقتی از اینترنت پروکسی دار استفاده میکنید یاهو مسنجر سعی میکند به آی دی شما وصل شود اما پس از گذشت چند ثانیه می بینید که دیگر هیچ اتفاقی نمی افتد. برای حل این مشکل باید پنجره یاهو مسنجر را باز کنید و از منوی login گزینه perfrences را انتخاب کنید. در پنجره ای که جلوی شما ظاهر می شود گزینه use proxy را انتخاب کنید. حال Enable HTTP proxy را علامت بزنید و در جلوی Server name آدرس پروکسی و در جلوی Server Port پورت پروکسی اینترنت خود را وارد نمایید. سپس بر روی OK کلیک کنید تا اطلاعات پروکسی اینترنت شما وارد مسنجر شود. پیغامی جلوی شما ظاهر می شود مبنی بر اینکه دوباره مسنجر را اجرا کنید. OK را کلیک کنید و دوباره Login کنید.
البته این کار در مسنجر 5.5 و 5.5 به بالا صد درصد جواب میدهد اما در مسنجرهای پایینتر ممکن است عمل نکند.

خوب دوستان این مطلب هم برای امروز فقط نظر یادتون نره.

ترفند برای یاهو مسنجر

با سلام به همه دوستان عزیزم و اما برای امروز:

خوب دوستان امروز میخوام یه چی دیگه بگم ...حتما دیدین بعضی ها تو یاهو مسنجر Status خودشونو بصورت لینک مانند میکنند و رنگش هم آبی میشه این مراحلی که میگم رو انجام بدین :
ابتدا در Status خود هرچی که میخواید بنویسید رو تایپ کنید سپس یک فاصله بعد دکمه Alt را گرفته و ۰۱۶۰ را تایپ کرده و Alt را رها کنید و یک / بگذارید
نکته : وقتی Alt را گرفته و ۰۱۶۰ را تایپ میکنید باید بعد از رها کردن Alt حرف (ی) ظاهر شود  و بدون فاصله / را تایپ کنید.

خوب دوستان بازهم میگم نظر یادتون نره.