انتشار ویروس 'نیکوکار' در اینترنت

با سلام خدمت دوستان عزیزم و اما خبر امروز باز هم در مورد یک ویروس اما از نوع نیکوکار است.و حالا اصل خبر:
یک ویروس تازه که سیستم عامل ویندوز را هدف قرار می دهد در اینترنت رها شده است، اما این یکی نه تنها به رایانه ها ضرر نمی زند بلکه سعی می کند ضعف های آنها را برطرف کند.
کرم "ولچی" یا "ناچی" (Welchi or Nachi) برای انتشار در اینترنت از همان ترفند ویروس اخلالگر "ام اس بلست" که هفته گذشته شیوع یافت استفاده می کند، اما به جای سوء استفاده از دستگاه های آسیب پذیر به رفع نقاط ضعف آنها کمک می کند.
نویسنده کرم ناچی ممکن است بخواهد خود را رابین هود عالم اینترنت جلوه دهد و ویروس پلید ام اس بلست را هرجا می یابد نابود کند
گراهام کلولی، مشاور ارشد فن آوری شرکت نرم افزارهای ضدویروسی سوفوز
"ناچی" سعی می کند بسته تازه نرم افزاری شرکت مایکروسافت را که برای مقابله با "ام اس بلست" طراحی شده است روی رایانه ها اجرا کند تا از گزند این ویروس در امان بمانند.

اگر "ناچی" ویروس "ام اس بلست" را روی یک دستگاه پیدا کند آن را حذف می کند.

گراهام کلولی، مشاور ارشد فن آوری شرکت نرم افزارهای ضدویروسی سوفوز گفت: "نویسنده کرم ناچی ممکن است بخواهد خود را رابین هود عالم اینترنت جلوه دهد و ویروس پلید ام اس بلست را هرجا می یابد نابود کند."

این هم برای امروز فعلا با اجازه

مایکروسافت حمله ویروس را دفع کرد.

با سلام خدمت دوستان عزیزم و اما خبر امروز در مورد ویروس جدید رایانه ای:

شرکت عظیم کامپیوتری مایکروسافت اعلام کرده است که توانسته با یک ویروس نیرومند کامپیوتری مقابله و حمله آن به سایت این شرکت را خنثی کند.

فعالیت این ویروس می توانست سایت اینترنتی مایکروسافت را از کار بیندازد.

ویروس موسوم به "ام اس بلستر" (منهدم کننده مایکروسافت) که به ویروس "لووسان" هم شهرت دارد، به گونه ای طراحی شده بود که به محض اینکه ساعت کامپیوترهای آلوده فرارسیدن نیمه شب جمعه و آغاز روز شنبه، 16 اوت، را نشان دهد به این سایت حمله کند.

در مقابل، مایکروسافت نشانی سایت خود را تغییر داد به نحوی که ویروس تنها بتواند به سایتی که وجود ندارد راه پیدا کند.

این ویروس از روز سه شنبه، 12 اوت، فعال بوده و با آلوده کردن کامپیوترها آنها را از کار می انداخته است.

خوب این هم برای امروز فقط نظر یادتون نره.ضمنا از همه کسانی که به این وبلاگ سر میزنند
ممنونم.

خودتان را هک نکنید!

با سلام خدمت دوستان عزیزم و اما برای امروز
می دونستید هکرها از راه های عجیب غریب زیادی استفاده نمی کنند بله یکی از راه های معمول او نا همان دانلود کردن نر م افزار الوده می باشد که در واقع این کار به اونا کمک می کند بدون درد سر از سد فایر وال ها و انتی ویروسهای شما بگذرند پس هر چیزی رو که می بینید دانلود نکنید بخصوص از سایت های غیر معتبر در خبر بعد به طور کامل از راه های حمله و نفوظ و راه های جلوگیری از ان صحبت خواهم کرد.