باز هم برنامه ای برای مسنجر

با سلام به دوستان

با این برنامه ها این امکان را دارید که بدون اجازه ی دیگران به وب کم آن ها در یاهو مسنجر نگاه کنید ! این دوتا برنامه هستش که من خودم آپلودش کردم .




   12 کیلوبایت

   Download 

   رایگانه

بوتر یاهو

این هم برای دوستان بهزوز و رامین.راستی دوستان خوشحال نیستید که من دوباره شروع به نوشتن وبلاگ کردم.نظراتتون رو برام بفرستید.....فعلا با اجازه

6_SENSES_BOOTER_V.2 
 Zombie Bomb by RESIDENT 
Tunnel F00k 1.1 
 The Eliminator 
 MayhemReBoRn 
 
با این برنامه میتونید تالک را تو روم ها قفل کنید در ضمن می تونید متن دلخواه را تو محل مورد نظر بنویسید و هر کسی به شما پی ام بده متنی که از قبل نوشتین برای اون شخص  فرستاده میشه 
دانلود فایل 
 
YahEliteFullupdated
این برنامه هم یکی از بهترین آنتی بوترهاست کارش عالیه محیط زیبایی هم داره بوت شدنش تقریبا غیره ممکنه
دانلود حجم ۶۰۰ کیلوبایت

download maneger

این هم به عشق رامین 

برنامه ای برای مدیریت دانلود برنامه ها از اینترنت که میتونه با سرعت بالایی فایل ها رو دانلود کنه و قابلیت دانلود فایل از ادامه آن بعد از قطعی ارتباط هم داره.



حجم : 1.61 مگابایت
Download
Crack